شاد باشید ...
برای شاد بودن و خندیدن
به چیزی جز خودمان نیاز نداریم !
قبول کردن خودمان با در نظر گرفتن بودها و نبودها ..

+ نوشته شده در دوشنبه بیست و پنجم مرداد ۱۳۹۵ ساعت 20:15 توسط asemani
|
برای شاد بودن و خندیدن
به چیزی جز خودمان نیاز نداریم !
قبول کردن خودمان با در نظر گرفتن بودها و نبودها ..

شايد اينم يه قصه بود